Saya Sayang Dia~

Saya Sayang Dia~
Di sini aku akan ceritakan ape yang aku ingin kongsi bersama korang~

Saturday, August 6, 2011

MALAYSIA vs LIVERPOOL FC

Aishh..match between Malaysia and Liverpool is very entertaining. Aku rase very excited gila sebab dapat tengok Harimau Malaya perform depan aku! Cakap banyak tak guna la bro.. Even aku peminat setia THE RED DEVIL, tapi aku jugak peminat EPL. So tak salah kalau gua nak layan team ayam ni dengan HARIMAU MALAYA kan?..lu orang layan je lah gambo-gambo kek bawoh ni haa..


Awang Kucin bersama Apex segak bergaya berjersi pasukan kegemaran masing-masing.
Bagi Fahmi pula "Inilah kali pertama saya menyaksikan perlawanan bola sepak di Stadium Nasional Bukit Jalil dan saya sangat teruja kerana dapat menyaksikan pasukan Malaysia berentap". Fahmi (kiri) bersama Aiman.
Reza, "Jap aku nak makan, pastu kite gerak pi naik LRT". Peminat setia The Reds.



Serius memang ramai nak mampuih orang kat sini haa..

Abang polis konvoi ramai-ramai pi mana pon tak tau aishh. Saya tak tau sebab saya bukan polis! hahaha (untunglah dapat tengok bola free abang polis hoi)
Mapley ni lebih laa.



APEX
REZA
FAHMI
AIMAN
ANGAH
Tudia besaq gedabak jersi depa! Nak suruh sapa pakai pon tak tau aishh
THE GLOBE RATPACK
Womap-womap
Eyes womap!

 Goal from The Reds
Safiq scored!

1 comment: