Saya Sayang Dia~

Saya Sayang Dia~
Di sini aku akan ceritakan ape yang aku ingin kongsi bersama korang~

Saturday, February 26, 2011

The Lost Room

Aku dah tak bape ingat cite nih. tapi memang best. Hero ni polis, keje die tangkap orang jahat sebab die polis. abeh tu ade la orang jahat ni berbunuhan belaku kejadian pelik mase die siasat kes tu. macam mane tah ade sorang budak negro ni kene tembak pastu budak tu bagi kunci kat polis tu. Kunci tu boleh bukak semue pintu yang ade tombol. Kalau tak de tombol diorang akan pasangkan. Bile die bukak pintu tu, die akan masuk kat dalam sebuah bilik motel haa. Pada satu hari anak beliau termasuk ke dalam pintu tu tanpa bawa kunci. So die kene cari anak die balik laa~

Cite ni ade tiga episod. Macam mane ending die? korang kene tengok! Aku pon kene tengok balik pasai dah lupa! Hehehe~ Ape pon, Sokonglah produk buatan Malaysia! ^_^

No comments:

Post a Comment