Saya Sayang Dia~

Saya Sayang Dia~
Di sini aku akan ceritakan ape yang aku ingin kongsi bersama korang~

Saturday, February 26, 2011

Pasal Cintan-cintun. ^_^

Gambar yang korang tengok kat atas tu, tulah aku dengan girlfriend aku. Name beliau Siti Petom, memang pelik name die. Tapi bukan mama atau abah die bagi name tu. Die yang pergi daftar kat JPN.

Die belajar kat UUM Sintok Kedah a.k.a Madagascar. Hahahaha Aku tuleh pasal beliau kat sini pasal banyak sangat orang tanye pasal Petom. Hahaha Namenya Azlyana Bt Azmi a.k.a Yana. Aku tak boleh la nak bercerita pasal die overall. Die banyak tolong gua derr. Tu yang gua tak boleh blahh tu. Tak banyak, sikit die tolong gua derr. Gua nak nangeh tuleh benda-benda camni laaa (malas). Isk, isk, korang semue doakan kami Insyallah.

No comments:

Post a Comment