Saya Sayang Dia~

Saya Sayang Dia~
Di sini aku akan ceritakan ape yang aku ingin kongsi bersama korang~

Monday, April 25, 2011

Ramai-ramai Moh Kite Bakor Ayam!

Lepas exam QC, Instrumentasi Kawalan dengan Math, macam heaven gua cakap lu!
Haha tapi exam tak abeh lagi sebab rabu ni last paper! Manufacturing Control!
Yang aku nak bagitau heaven tu sebab kitorang buat party ala-ala party! Haha..takde makne! buat BBQ jelah!
Untuk bebudak kelas kitorang lah yand dah semester 6 neh!

Alaa~ Buat ala kadar je. Takdelah sampai nak jemput Wondergirls perform kat sini~ Cukuplah dengan bergotong royong dengan kami-kami ni angkat meja kat masjid, bersihkan ayam macam-macam lagi~
Pastu kitorang ajaklah pensyarah yang ngam dengan kitorang je. Puan Natrah, Puan Su. Sebab yelah buat ala kadar.

Tapi sedih jugaklah sebab tak semua bebudak yang join BBQ nih. Maybe sebab ade koje lain, takde duit ke, nak jumpa awex ke, hal-hal politik kelas ke, tapi guys, this is for the last time kite same buat macam nih~ Tapi kalau yang jenis tak berkawan dengan orang taktawu lah pulak~ hahaha
Guys! ni just pendapat aku ye! At least aku ade kenangan yang best jugak! Hahaha!
Moh layan gambar-gambar kat bawah nih!



Family DTP608F10..Bersama Puan Natrah dan Keluarga.
 Tengok bebudak rebut2 ayam!
 Epui kaki pempuan! Hahah! =D


2 comments:

  1. i can see my gemok...
    hoohoho...n he is wearing my shirt...=)

    ReplyDelete
  2. hahaha~ suke r tuh! biasa laa...dah baju nme pon~ hehehe

    ReplyDelete