Saya Sayang Dia~

Saya Sayang Dia~
Di sini aku akan ceritakan ape yang aku ingin kongsi bersama korang~

Sunday, March 27, 2011

PROJEK TERBAIK DTP 2011 PSAS

Yeah! Akhirnya kami JUARA! Alhamdulillah, bersyukur sangat-sangat pada Allah. Akhirnya sebatang besi bughok mengalahkan projek yang bernilai ratusan juta! Tahniah kepada KUMAR, RAMESH, KECIL, ANGAH dan ENCIK NAIROL!


Benaqnya aku nak ucap thanks kat Team K-12, pensyarah-pensyarah JKM, ENCIK NAIROL again, ENCIK AZAM bersama isteri, PN HASWA SOFF, ENCIK HASZEME, dan ENCIK MOHANA, kepada mak and my dad, NORIZA bersama suami yang tercinta, YUNUS sebab banyak bagi sokongan! Thanks jugak kat si dia buah hatiku, AZLYANA sebab banyak bantu kat belakang tabir~ dok urot-urot, buat ayaq tu dia lah! hehehe dak aih~ gurau jaa.. As a conclusion, TERIMA KASIH SEMUA!

No comments:

Post a Comment