Saya Sayang Dia~

Saya Sayang Dia~
Di sini aku akan ceritakan ape yang aku ingin kongsi bersama korang~

Saturday, March 26, 2011

Diploma Kejuruteraan Mekanikal (Pembuatan) Sesi Julai07 - Dis 2010

Sebagai seorang yang mempunyai wawasan, kite haruslah teruihh maju ke depan. Ini yang aku buat nak susun budak-budak ni sebab nak dapatkan gambaq terbaik dari ladang nak habag mai kt hang pa semua~ Kelas kitorang memang sangat-sangat best dan happy~ Yelah dah hujung semester ni nak la jugak ade kenangan bersama-sama. So Aidil snap gambar ni kat tengah-tengah Jabatan. Yang paling susah nak susun tu si Zaim dengan Bob. Adehhh ni yang terbaik! di bawah.
Berdiri belakang dari kiri: KUMAR-FAIZ-AMER-MOOSE-FARID-ANGAH
Berdiri dari kiri: AIDIL-SHAH-ZAIM-PIJIE-DUNNIE-SNOWLEX-INTAN-SIKEN-AIDA-KECIL-FARA-FIDA-IJAT-ALI-AJIS-NAZ-AREP
Duduk dari kiri: STIM-APIZ-PADIL-RAMAS-TOPEX-KHAIRI-EPUI-NABEL-SHAM-SHAHRUL-WAN DE-ZUL.
Takde dalam gambar: WAN LEM-JAH

Dalam kelas kitorang ni ade artis jugak! ramai lak tuh! macam Ana Raffali (AIDA RAFFALI), Jue Aziz (JAH AZIZ), Intan Ladyana (INTAN LADYANA), Fasha Shanda (FIDA SHANDA), Aidid Marcello (AIDIL MARCELO), Asyraf Muslim ( ZUL MUSLIM) pastu tak boleh blah aku! AWANG ASHAARI! Adehh~ dah la gemok~ tak kena langsung.

No comments:

Post a Comment